קידום אתרים אורגני הוא תהליך של שימוש באופטימיזציה למנועי חיפוש ושיווק ברשתות חברתיות כדי להגדיל את מספר המבקרים באתר.

תהליך זה מתעלם לרוב על ידי בעלי עסקים המאמינים שהם יכולים לבנות את העסק שלהם על פרסום בלבד. זה לא נכון. פרסום יביא רק לקוחות שמחפשים את המוצר או השירות שלכם באותו הרגע, אבל קידום אורגני יביא לקוחות פוטנציאליים שמחפשים משהו שאתם מספקים, אבל לא ידעו שהוא קיים.

קידום אתרים אורגני הוא תהליך של קבלת יותר מבקרים לאתר

קידום אתרים אורגני הוא משימה לא פשוטה, אבל היא החשובה ביותר. זה תהליך ארוך וצריך לעשות אותו בצורה אסטרטגית.

חשוב שיהיו סוגים שונים של תכנים באתר, כדי שאנשים יוכלו למצוא אותם בקלות ויתעניינו לקרוא אותם.

על מנת לקדם את האתר שלך אתה צריך שתהיה לך תוכנית, שבה תכלול:

כדאי גם לנסות להגביר את הנוכחות המקוונת שלך על ידי שיתוף מידע בעל ערך עם הקהל שלך או על ידי פרסום תוכן רלוונטי שיעזור לקהל היעד שלך.

קידום אתרים אורגני הוא התהליך שגורם לאתר שלך לעלות בדירוג של מנועי החיפוש רק על ידי הפיכתו לברור יותר עבור מנועי החיפוש.

טיפים כוללים בין היתר אופטימיזציה בדף ומחקר מילות מפתח שיגרמו לך לדרג גבוה יותר.

זה נעשה על ידי אופטימיזציה של האתר כך שהוא ידורג גבוה יותר במנועי החיפוש עבור מילות מפתח וביטויים רלוונטיים.

קידום אתרים אורגני הוא הדרך הוותיקה והידועה ביותר להשיג תנועה לאתר. עם זאת, לא כל האתרים מיועדים להצלחה וכדי להשיג זאת צריך להקדיש משאבים משמעותיים. עם הכלים הנכונים, וכדי להשיג זאת יש להקדיש משאבים משמעותיים.

אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי

בניית האסטרטגיה זו משימה מאתגרת. מבחינה אורגנית, אסטרטגיות אלו בקושי עוזרות לחברות ליצור מודעות להגברה בקרב הלקוחות. עם תקציב וזמן מוגבלים, זה קריטי יותר לכל אחד להשקיע בכל דרך שיכולה להגדיל את הנראות של האתר שלו ולהיות מדורג גבוה יותר בחיפושים אורגניים. יצירת דירוגים אורגניים לבד נראה רעיון במבט הראשון כרעיון לא כל כך טוב, מכיוון שייקחו מספר חודשים רק כדי להראות תוצאות ניכרות. ישנן טכניקות שניתן ליישם באופן מיידי כדי ליצור התחלה ולהגביר את הדירוג שלך בחיפוש אורגני. דרגות שיווק אורגני הן מאמץ ארוך טווח שיש לנקוט בשלבים המוקדמים של האסטרטגיה המקוונת שלך. עם קצת עבודה, אתה יכול להפיק תועלת באמצעות אסטרטגיות שיווק אורגני כמו בניית אמון עם לקוחות או שימוש בשיווק תוכן. רק בגלל שזה לא דחיפה מיידית לא אומר שלא כדאי להמשיך.

מחקר מילות מפתח

הבסיס של כל תוכן מעולה הוא טכניקת מחקר יעילה של מילות מפתח. מילות מפתח הן לרוב השלב הראשון ביצירת תוכן והן קובעות על מה אתה הולך לכתוב, כעוגן שינחה את כתיבת התוכן לאתרך.

התוכן נשאר המלך לא משנה בכמה ערוצים או הודעות משווקים משתמשים כדי ליצור קשר עם קהלי היעד שלהם.

טכניקות מחקר מילות מפתח מהוות את הבסיס אסטרטגי משמעותי לתהליך הקידום האורגני.

עוד לפני שמתחילים בבחירת מילות מפתח, נגלה בדרך כלל פוטנציאלים שונים על ידי בחינת מגמות חיפוש ונושאים רלוונטיים הקשורים להצעת הערך של נושא המותג שלנו.

את המחקר ניתן לעשות בעזרת כלים רבים ברשת. רובם בתשלום, אך יש גם כאלה חינמיים, לפחות לתהליך הראשוני.

מומלץ לבחור את ubersuggest ואת הכלי החינמי של Google Ads.

אופטימיזציית דף התוכן

דף התוכן עצמו חייב להיות אופטימלי מבחינת SEO. גוגל צריך להבין לאיזה דף הוא נכנס, להבין את התוכן הכתוב בדף הזה, ולהבין האם הדף נותן או לא נותן מענה למחפש.

הדף צריך להיות בנוי נכון מבחינת חלוקת הטקסט, הכותרות, הופעת מילות המפתח בדף בנפח קטן אך מספיק ברור, וחשוב מאד להכיל גם כותרות מטא ותיאור מטא מתאימים, שיופיעו בדף תוצאות החיפוש של גוגל.

כתיבת התוכן

כדי לכתוב פוסט אפקטיבי בבלוג, עליך למקד ללקוחות היעד שלך ולהתאים את התוכן לפי מחקר מילות המפתח.

תן לקהל את מה שהוא רוצה במקום לתת לקהל את מה שאתה רוצה. כדאי לכתוב בצורה שתמשוך אותם ותרגש אותם מהפוסט בבלוג שלך!

רצוי להתחיל עם כותרות מעניינות והקדמה דביקה, ואחריה משפטים קצרים.

תוכן שנכתב לבלוגים מועשר בתמונות ובסרטונים, מה שמאפשר לקוראים להבין טוב יותר את המאמר ומפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה.

הנה כמה טיפים כיצד להתחיל לכתוב בלוג:

התחילו בכתיבת כותרת שתמשוך מיד קהל – זה יכול להיות דיון או נושא שנוי במחלוקת; משהו יוצא דופן או חדשותי.

יש לוודא שאתה קובע את כללי היסוד מהפסקה הראשונה. על מה הבלוג? היה ברור.

הקפד לשתף מידע על מה לצפות בפירוט כך שהקוראים ידעו איזה סוג תוכן מחכה להם בהמשך המאמר שלך.

שמור את הפוסטים בבלוג שלך קצרים; זה עוזר לקוראים ליהנות מהפוסט שלך – נכוון ל-2022 המאמרים צריכים להיות באורך של 500 מילים לפחות.

בניית הקישורים

בניית קישורים הוא לרוב תהליך שעושים מקדמי אתרים. התהליך הוא מציאת אתרים ברחבי האינטרנט המאפשרים לך לקבל מהם קישור היוצא מתוך מאמר אל האתר שלך, כאשר הטקסט (הביטוי) שממנו יוצא הקישור הוא לרוב ביטוי שאתה מעוניין לקדם. לדוגמא “קידום אתרים אורגני לבד” יהיה הטקסט ממנו נוציא קישור לדף באתר שלנו המדבר על נושא זה, על מנת לקדם אותו בגוגל.

חשוב מאד לשים לב כי האתר ממנו מקשרים הינו אתר איכותי המדורג טוב. גוגל יודע להעניש על ניסיונות שווא לקשר מאתרים עם דירוגים נמוכים.

מה גם שחשוב להבין מאד בנושא הזה, כי זה שיהיו לך 100 קישורים לאתר שלך מאתר אחד טוב, זה לא אותו דבר ולא שווה ערך למצב בו יש לך 100 קישורים מאתרי בלוג מגוונים, שהציון שלהם נמוך מהאתר האחד.

אמנם זה אפשרי לבד, וכיום יש המון כלים המאפשרים את זה, אך עם זאת, מומלץ מאד מאד להיעזר באיש מקצוע מתאים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.